Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, juli 20, 2005

Trött

En trevlig förfest övergick i en härlig utekväll. Kände mig sexig i min nya rosa kjol och vita linne. Slog följe med en kille hem och jag fick utlopp för min kåthet. Han var duktig med tungan och jag fick en skön orgasm då. Trodde han skulle stöna ihjäl sig när jag lät honom ta mig i stjärten och komma där.

Lite jobbigt med killar som stönar för högt.

Efteråt duschade vi och jag gav honom en riktig avsugning. Härligt.

Var hemma ca halv sex i morse.

3 Comments:

  • At 3:44 em, Anonymous Anonym said…

    hej det visar ju bara att kilen njöt av att knulla dej i analen vilket jag med skull göra direkt om jag träffade dej slicka din fitta till en sprut orgasm du sitter rakt över mitt ansikte då du kommer skit härligt

     
  • At 3:51 em, Blogger Lina said…

    *ler*

     
  • At 2:49 em, Anonymous Anonym said…

    Riktigt sexigt.. Jag gillar hur du skriver, gör mej väldigt kåt! Brukar sitta och runka till dina inlägg... härligt!

     

Skicka en kommentar

<< Home