Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, september 20, 2005

Igår när jag...

...serverade fick jag se hur en kille inte helt diskret smekte sin dejt långt upp på insidan låret under tiden de åt efterrätt. Det bultade till i mig och pirrade mellan benen. Sedan försvann de och jag tänkte hela kvällen på hur de var hemma och knullade.

Fick onanera i duschen sedan efter jobbet.

2 Comments:

  • At 3:55 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm! Mysig efterrätt!
    Varför drog du inte med dig någon toyboy att tillfredställa dig med? Måste ju finnas en del att välja på.

     
  • At 9:21 em, Anonymous Anonym said…

    DEt är upphetsande att göra så. Man blir på alerten. *L*
    H

     

Skicka en kommentar

<< Home