Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, november 13, 2005

Det blev ingen...

...diskussion om sexleksaker med min väninna tyvärr. Det blev aldrig läge. Men snart kanske rätt läge dyker upp!

Däremot fick jag mig en skön omgång natten mot lördag med en kille jag hittade på ett uteställe. Blev ett skönt knull både vanligt och analt. Jag njöt oerhört. Han kom tre gånger, en gång på mina bröst.

Underbart.

2 Comments:

  • At 11:15 em, Anonymous Anonym said…

    Du njöt? JAG skulle ha njutit som bara den i killens plats. Du beskriver mitt drömknull! Först knulla en rakad fitta, oh, sedan i stjärten, ah, och sluta med att få spruta min heta säd över dina mjuka bröst! Hmm, nu blir det till att ladda in en film och runka sig lugn. Igen... :-)

     
  • At 11:51 em, Anonymous Anonym said…

    Du är ju superhet och vem skulle inte vilja knulla dig på det viset. Jag har plockat fram kuken och runkar hårt till tanken på det du beskrev.

    Andrew

     

Skicka en kommentar

<< Home