Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

fredag, juli 22, 2005

Var på stan...

...en sväng utan trosor under kjolen. Brukar oftast ha trosor men nu var det ju så varmt ute. Trots att jag inte behövde så var jag inne på en affär och provade skor. Tror att sommarjobbaren därinne fick se hela härligheten någon gång. Han var i alla fall väldigt nervös av sig.

Känner mig hemskt kåt. Ska onanera nu och sedan sova lite innan jobbet.

Särar....

5 Comments:

  • At 3:14 em, Anonymous Anonym said…

    Hejsan.. hoppas du fick en skön stund. Sak bli spännande att följa din blogg...*ler*

    Ha en bra helg...// Smulan

     
  • At 5:03 em, Anonymous Anonym said…

    Oj, du är en goding..den här bloggen ska jag följa...
    U 42...

     
  • At 3:53 em, Anonymous Anonym said…

    Man blir ju aldeles kåt. Skulle vilje träffe denna tjej på stan!

     
  • At 12:47 fm, Anonymous Anonym said…

    Fan, jag är i fel bransch. Det är ju damskor man ska sälja!

    /vinte

     
  • At 10:17 fm, Anonymous Anonym said…

    Skönt med trosfria tjejer och kvinnor. Är ni några kompisar som bestämmer er för en skön dag utan trosor kan det bli extra upphetsande. Sexigt att visa upp sig för varandra och få känna efter på låren och kanske också lite högre upp. Iiiii!

    Killarna gillar när kåta tjejer (och deras lika kåta morsor) låter bli att onödigtvis dra på trosorna när temperaturen ligger vid C 20.

     

Skicka en kommentar

<< Home