Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, oktober 16, 2005

Åh guud....

...vad det rann till mellan benen när jag läste de senaste kommentarerna. Det var som en magnet som drog mitt finger att lägga sig tillrätta mellan mina blygdläppar.

Gud vad kåt jag blir!

Skulle egentligen berätta om kuken jag sög inatt. En man i 35-årsåldern som verkligen fick komma. Mmmmm....

2 Comments:

  • At 11:12 fm, Anonymous Anonym said…

    Åhh, kuken reser sig när jag läser att du gillade min comment så mycket.

    Fantiserar om hur du suger min kuk, från lite småslak tills den är bultande hård mellan dina mjuka läppar. Känner din tunga dra blöta spår, upp, ned, upp, ned...

    Mmmm, nu runkar jag med vänsterhanden.... Tänker på din avsugning IRL.

    Vill komma i din mun, komma efter att du slickat mitt blanka ollons undersida.

    Vill se hur det sprutar på dina läppar. i munnen, se det rinna över hakan och ned på de fantastiska brösten, synen av det är så underbar att allt, verkligen allt, kramas ur mig.

    Sedan tar jag hand om dig!

     
  • At 2:02 em, Anonymous Anonym said…

    Drar långsamt förhuden fram och tillbaks över ollonet varje gång jag läser dina sköna inlägg! Hoppas du lät killen smaka din fittas sötma... mmmh..

     

Skicka en kommentar

<< Home