Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, oktober 08, 2005

Vaknade kåt...

..och våt. Drömde faktiskt om min söta och sexiga väninna Stina och hur hon blottade sig för mig. Hon visade allt. Smekte sig och poserade inför mig. Otroligt upphetsande. Undrar om det är ett tecken....?

Har annars varit lite trött på bloggandet. Har saknat kommentarer från de som läser. Jag älskar ju kommentarer. De hetsar mig så.

Idag ska jag ha en lång skön onanistund.

2 Comments:

  • At 11:45 fm, Anonymous Anonym said…

    Mmmm vaknade oxå kåt, å nu när jag läst din blogg ska jag ha min onanistund...

     
  • At 9:36 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm! Sitter och cattar med en tjej just nu, kuken är hård, men jag tänker på dig, kanske därför den är hård?

     

Skicka en kommentar

<< Home