Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, november 30, 2005

Hos min väninna igår...

...blev jag bara tvungen att smygkika i hennes översta låda vid sängen igen. Där låg hennes buttplug kvar. Usch vad tänd jag blev. Ville bara smyglåna den, gå in på toaletten och testa den. Eller kanske prova att föra in den i hennes lilla stjärt.

Det pirrar till här mellan benen när jag tänker på hur jag skule använda den i henne....

Måste smeka mig nu....

2 Comments:

  • At 4:05 em, Anonymous Anonym said…

    Nu ska jag ta en barrunda runt hela sthlm för att hitta dig... Så om nu ser en ensam kille med byxor som ett tält. Då vet du att det är jag... Hälsa gärna på i tältet...

     
  • At 7:19 em, Anonymous Anonym said…

    Nu får du snart göra slag i saken och förföra din vänninna. Vill till brisningsgränsen höra hur du gör för att få av henne alla kläder som är i vägen och sedan hur du får omkull henne och ger henne en orgasm.......fattar du att jag e hård nu eller ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home