Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, november 29, 2005

Klappat och klart...

...med trekantsdejt på lördag. De kommer just innan tolv. Sedan kommer förhoppningsvis jag flera gånger under den eftermiddagen.... *L*

Igår på jobbet var det en man i baren som tittade på mina bröst hela kvällen. Tur han inte tittade under kjolen.

Slutade tidigt igår så jag fick rida min dildo skönt när jag kom hem. Härligt...

1 Comments:

  • At 1:20 em, Anonymous Anonym said…

    Lite undrande är jag....varför fick han inte titta lite under kjolen......han hade bergis uppskattat det. Nåväl...man kanske inte skall vara allt för avslöjande.

    Nu till helgen....tror du att dina vänner kommer att ta väl hand om dej ?? Eller tänker dom mest på sej själva. Har du den ena till fittan och den andra till analen, eller brukar båda få känna på hela härligheten.

    Fast det är ju klart, frimodig kvinna som du kanske inte har några "regler" *ler*

    Har du några trevliga onaniförslag för oss killar, känner att jag skulle behöva lite nya idéer, i synnerhet som jag runkar jättemycket sedan jag "träffade" dej ;-)

    Nä....nu är det dags.....den e sten hård redan....

     

Skicka en kommentar

<< Home