Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, november 15, 2005

Lite jobbigt....

Killen jag var med i helgen har ringt tre gånger. Jag har inte ens gett honom mitt nummer. De sista gångerna har jag inte svarat.

Jag ville ju bara ha sex.

Känns som om jag har kk:ar så det räcker med de två killar jag träffar.

Tar inga trosor på jobbet ikväll....

3 Comments:

  • At 4:23 em, Anonymous Anonym said…

    Han måste väl ha fastnat i dig. Men med en sån kropp och dina intressen så gör han nog sig till för att charma dig en gång till. Vem vill ha hela kakan så att säga.

     
  • At 10:40 em, Anonymous Anonym said…

    gillar verkligen din blogg, en liten fråga bara. svarar du någongång på inläggen här? eller en fråga var chattar du? kram.

     
  • At 11:49 em, Anonymous Anonym said…

    Jag förstår killen. Jag skulle också vilja knulla dig igen.

     

Skicka en kommentar

<< Home