Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, januari 08, 2006

Vad skönt det var...

...med lite sex igår. Jag lät dem beskåda mig rejält innan vi körde igång på allvar. Älskar att låta dem titta på mig medan de runkar lite. Det gör mig riktigt kåt.

Nu följer en vecka med mycket jobb. Men ska verkligen försöka ragga upp något lösnummer ändå. Tror ni jag lyckas?

2 Comments:

  • At 5:43 em, Anonymous Anonym said…

    Härligt att du fått ordentligt med kuk.
    Klart du lyckas hitta någon kåt kille.

     
  • At 10:33 fm, Anonymous Anonym said…

    Hade varit skönt att hjälpa till där!
    Då hade det blivit tre kukar som sprutade för dig ;)
    swema6@hotmail.com

     

Skicka en kommentar

<< Home