Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, januari 01, 2006

Gott Nytt År...

...på Er alla. Hoppas Ni hade det trevligt igår. Det hade jag även om det inte blev någon het lesbisk sex i bastun med min väninna. Däremot så pussade vi på varandra lite när vi var packade i tvåtiden på natten.

Även hon hade gjort sig nyårsfin och rakat sig mellan benen, allt utom en sträng i mitten hade hon tagit bort. Sexigt. När vi satt vända mot varandra i bastun studerade jag hennes sköte noggrannt i smyg. Satt och blev hemskt kåt. Ville helst sära och visa henne allt av mig.

Några killar stötte på mig på festen men jag var inte sugen på kuk igår. Det är jag däremot idag. Ska snart föra in min dildo i mig. Mmmm.....