Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, december 28, 2008

Ensam igen...

Såja. Nu är jag ensam igen. Nyduschad och helt utpumpad. Det har varit ett ansträngande dygn på många sätt men helt underbart. Jag blir så jävla upphetsad av att ha trekant och killarna är riktigt duktiga och respektfulla också. Nu ska jag nog passa på att sova lite. Det blev inte så mycket av den varan inatt....

Jag vet vad jag kommer att drömma om....
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 3:28 em, Anonymous Anonym said…

    Ge oss lite detaljer, vad var det som hände egentligen, vem gjorde vad och med vem?

     

Skicka en kommentar

<< Home