Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, december 22, 2008

Dags för sängen....

Har messat en timme med en kåt man i 45-årsåldern. Använde dildon och fick en riktigt skön orgasm. Tror att han sprutade rätt ordentligt faktiskt...*L* Fantiserade om att jag fick hans sperma på mina bröst och sedan smörjde jag in dem så de glänste....

God natt...*L*
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 2:38 em, Anonymous Anonym said…

    WOW!

    Drömde det var mig du chattade med
    Skulle älska att chatta med dig

    Drömmer det är jag som garnerar dina bröst med mina stora spermakaskader!

    skicka gärna ett mail så vi kan surra vidare

    hardm2000@yahoo.com

    /Uffe

     

Skicka en kommentar

<< Home