Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, juli 23, 2005

Nyvaken

En lång arbetsnatt blev det och jag var hemma vid fyratiden i morse. Synd att det blir så varmt när man ska sova hela dagen, trots att det nu regnat en hel del. Vaknade vid 1-tiden idag och har hunnit vara och styrketräna lite. Skönt.

Särade lite extra inför en kvinna i bastun efteråt. Brukar ibland göra det lite omedvetet sådär. Men jag fick inget direkt gensvar. Även om hon var lite äldre än mig så var hon rätt sexig. Snyggt rakad mellan benen med en tunn sträng bara.

Sexchattar lite skönt nu. mmm...

2 Comments:

  • At 12:48 fm, Anonymous Anonym said…

    Hærlig att læsa dina berættelser man blir ordentligt tænd av dem
    Phil

     
  • At 10:07 fm, Anonymous Anonym said…

    Häftigt med starka tjejer som styrketränar. Som sen duschar och känner efter mellan benen. Och så till sist onanerar och får en fin orgasm. Därefter blir det dags för piss. Mycket!

     

Skicka en kommentar

<< Home