Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, december 04, 2005

Åhh så skönt...

...det var igår! En riktig heldag med skön sex. Killarna var ovanligt ståndaktiga och kom flera gånger. Jag fick flera sköna orgasmer.

Det sista de gjorde var att ta mig båda samtidigt och komma i mig. Underbart.

Kanske ska vi träffas en gång till innan jul. Mysigt.

Ska på jobbet om en stund. Lämnar givetvis trosorna hemma.

3 Comments:

  • At 11:26 fm, Anonymous Anonym said…

    Ahh solsken du har ett bra & skönt liv.
    Mvh Barswinger. IX.

     
  • At 11:49 em, Anonymous Anonym said…

    Jaha, då blev det till att runka igen efter att ha läst dina rader. Slutar altid med ett sprut upp över halva tangentbordet... :-)

     
  • At 2:28 em, Anonymous Anonym said…

    Tja...varför ha trosor på sej.....Verkar ju va lite överkurs.

    Händer det att du går åt sidan och pillar lite på musen under arbetstid??

    Själv tycker jag att den bästa runk jag nå´nsin haft var den på jobbet. Tänk att få betalt under tiden man sprutar....Inte dumt :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home