Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, januari 11, 2006

En mysig natt....

...med mycket sex blev det. Speciellt mycket sug och slick. Han hade en hel del att ge mig. Fick både på mig och i mig. Härligt. Sedan tyckte jag han var duktig på att tillfredsställa mig. Kanske inte så duktig med själva tungan men rytmen samtidigt med fingret i min stjärt var underbar.

Promenerade hem strax innan fem i morse. Skönt tillfredsställd.

Har sovit hela dagen. Skönt.

2 Comments:

  • At 10:52 fm, Anonymous Anonym said…

    mmm det låter underbart...
    Låter som du fick dig en skön natt ;)

    att bli slickad och samtidigt låter han ett finger gå in och ut i din anal.. känna hur orgasmen bygger upp innan du kommer över hans tunga...

    och sen låta han tränga in i dig, och spruta dig full av sperma..

    låter inte dumt ;)

     
  • At 2:22 em, Anonymous Anonym said…

    Hej hopp hjärtat

    Tänkte iaf lägga in ett inlägg i din blogg nu,,,..

    Fråga om allt e bra e som att fråga bagaren om han har några bullar..hehe...

    Puss nyp stjärten...
    Just in time (ix)

     

Skicka en kommentar

<< Home