Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, december 12, 2005

Så har man hämtat sig....

...och igår var jag nog kåtare än någonsin på jobbet. Det var relativt lugnt och jag pratade lite med en man i baren under en längre tid. Försökte hela tiden luta mig fram och visa lite bröst för honom.

Gick faktiskt in en kort sväng på toaletten och smekte mig lite lätt - som en försmak till när jag kom hem.

Sedan när jag kom hem blev det stav i både fitta och stjärt...

1 Comments:

  • At 1:55 em, Anonymous Anonym said…

    det låter härligt! har du en speciella stavar för fitta och stjärt? och gillar du att bli slickad där bak innan staven får glida hem?
    //Conundrum (ix)

     

Skicka en kommentar

<< Home