Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, december 14, 2005

Vilken mysig vecka...

...det varit. Först den härliga onani jag skrev om senast och däefter ett skönt knull med en gäst på hotellet igår kväll. En snygg man strax under 30 år som limmade rätt friskt på mig hela kvällen.

Efter att hotellbaren stängt smög jag upp på hans rum där vi pratade en stund innan vi blev nakna. Han hade en oerhört skön tunga!

Efter min orgasm tryckte han på mig bra bakifrån. Underbart!

1 Comments:

  • At 10:28 em, Anonymous Anonym said…

    Berätta! Vad gjorde han med tungan!? Visserligen har jag en utmärkt fantasi, men berätta gärna... ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home