Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, maj 01, 2006

Bokat och klart....

...med mina kk:ar på lördag. Ska bli härligt att träffa dem igen. Känns som om det är ett tag sedan jag fick vara riktigt i centrum. Har redan börjat fantisera om deras stånd i mig. Är hemskt sexsugen. Kanske får något ragg i veckan. Vore härligt med en klassisk ennattare.
Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 8:45 em, Anonymous Anonym said…

    jagarfinladssvenskarmykekatlanktarefftelikasinadflickvan

     
  • At 8:45 em, Anonymous Anonym said…

    jagarfinladssvenskarmykekatlanktarefftelikasinadflickvan

     
  • At 8:45 em, Anonymous Anonym said…

    jagarfinladssvenskarmykekatlanktarefftelikasinadflickvan

     

Skicka en kommentar

<< Home