Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

torsdag, april 27, 2006

Stressig vecka....

...har man haft. Kände mig skönt sexig och småkåt sådär på jobbet i mina gula stringtrosor. Har jobbat varje kväll hela veckan men är nu ledig tre kvällar. I morgon ska jag på fest med min hetaste sexdröm för tillfället - tjejkompisen med stjärtpluggen. Spännande! Först ska vi bada bastu hos en annan kompis. Längtar.

Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 11:09 em, Anonymous Anonym said…

    Varför lägger du aldig ut lite bilder?

     
  • At 9:00 fm, Anonymous Anonym said…

    Om man ändå hade en bastu så här i kylan, kram

     
  • At 5:24 em, Anonymous Anonym said…

    Du verkar helt i min smak.

     

Skicka en kommentar

<< Home