Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, april 23, 2006

Tillbaks....

...igen från fjällen. Har en hälsosam solbränna och en begynnande förkylning i kroppen känner jag. Men det var härligt att sitta och sola i bar överkropp....förutom bh:n då givetvis.

Partylivet var bra också. Hade två sköna upplevelser under veckan. Underbart. En gång hann vi inte ut på stället vi skulle gå på utan jag och en kille dröjde oss kvar. Han tryckte på mig skönt bakifrån den kvällen. Han fick sig också en skön avsugning där jag lät satsen komma på mina bröst. Det är så uppetsande!

Den andre följde jag med hem strax före två en kväll. Tillbringade hela natten där och vi hade det hemskt skönt. Han slickade mig till två sköna orgasmer. Ett finger lätt pullande i min stjärt och tungan slickande min klitoris fick mig till himmelriket. Blir kåt bara jag tänker på det. Sedan red jag hans kuk till det att han kom i min stjärt.

Mmm...Minnena gör mig kåt här nu. Handen har hamnat mellan mina ben och jag gnider mig utanpå byxorna. Måste klä av mig nu. Ta av mig allt....

Hoppas ni fortsätter att läsa.....och kommentera.
Bloggtoppen.se