Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, december 28, 2008

Detaljer?

Tjaa... Vi brukar ha ett ganska långt förspel som börjar med att vi stänger av våra telefoner...*L* Vi jobbar mycket oralt i början. Jag blir slickad och så suger jag dem en efter en. Vi njuter av både vanlig sex och analsex så vi provar det mesta inom det. Jag fick dem även i dubbelmacka två gånger. Riktigt häftigt.

Jag fick flera sköna orgasmer. Längtar redan efter nästa gång vi ska träffas.

Nu pirrar det lite när jag tänker tillbaks men det blir ingen onani ikväll. Skulle kännas fattigt efter trekanten.

Roligt att någon kommenterar. Fortsätt med det!
Bloggtoppen.se

4 Comments:

  • At 7:23 fm, Anonymous Anonym said…

    Dubbelmackorna ser mycket upphetsande ut i porrfilmer. Två kåta kukar samtidigt inne i en tjej.
    Nästa steg för dig får väl bli en fyrkant.:)

     
  • At 10:44 em, Blogger MrDisco said…

    Hur kom du egentligen i kontakt med Anders och Stefan ? Förde du samman dem, eller kände de varandra sen innan ?

     
  • At 10:36 em, Blogger S.A.I. Steve Lando said…

    Kvinnan ska alltid va i centrum och hon har alltid rätt till flera, och dessa flera skall totalt fokusera på kvinnan i sin fulla åtrå.

    Vägen till lycka

     
  • At 1:58 fm, Anonymous Anonym said…

    Åhhaaaå!

     

Skicka en kommentar

<< Home