Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, december 31, 2008

Gott Nytt År!

Gott Nytt År på alla som följer den här bloggen. Det verkar ju bli fler och fler i alla fall. Jobbade igår men ikväll ska jag vara ledig. Ska på nyårsfest. Det blir nog en 25-30 personer på den. Snart åker alltså festblåsan på. Har en svart rätt tight klänning med lite lite glitter i. Sedan med en hyfsad urringning.

Hoppas faktiskt få ligga ikväll....
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 11:25 em, Blogger Gesellen said…

    God fortsättning, kära Lina
    Blir lite nyfiken: f i c k du ligga på nyårsafton? Var det skönt??
    Annars: tänk på ordspråket Det är aldrig för sent..och väljer ju m i g kan jag lova att det blir m y c k e t skönt/ G, även Gesellen2 på IX

     

Skicka en kommentar

<< Home