Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, juli 24, 2005

Trött

Usch vad trött jag är idag! Var återigen hemma strax innan fyra och har sovit oroligt hela "natten". Det värsta är att jag ska jobba igen om några timmar bara.

En kille stötte på mig i baren sista två timmarna igår. Jag blir ju så smickrad när folk visar sig intresserade! När det var lugnt stod jag på min sida av bardisken och pressade upp brösten så jag gav honom en generös skåra mellan mina bröst att titta på. Tycker om att visa lite.

Ska ut och springa en sväng nu.

1 Comments:

  • At 3:17 em, Anonymous Anonym said…

    Skulle också gärna sett dig pressa samman brösten. Du är säkert ursexig.

     

Skicka en kommentar

<< Home