Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, december 10, 2005

Ooohh....

...det blev inte mycket till ragg igår. Var så extremt festarsugen så det gick överstyr. Mina kompisar följde mig hem och lade mig till sängs strax innan ett. Har druckit vatten och ätit alvedon hela dagen. Så går det!

Nu börjar jag piggna till i alla fall. Kanske det blir lite onani senare i kväll....

1 Comments:

  • At 9:57 em, Anonymous Anonym said…

    Jag vill vara dina fingrar när du onanerar. håll mina händer, styr mig in i dig. jag vill vara ett långfinger i din stjärt, vill vara fingrarna som in klitta...

     

Skicka en kommentar

<< Home