Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, januari 22, 2006

Däckad....

...av förkylning och mensvärk har jag inte bloggat på länge. Har knappt haft några inre tankar... Men nu börjar de komma igen. Härligt.

Började se ut som en kog därnere men nu är allt borta igen. Känner mig fräsch och kåt.

Har bokat tid med mina kk:ar nästa helg. Nu ska jag rida min dildo.

2 Comments:

  • At 6:50 em, Anonymous Anonym said…

    Låter härligt! Att du är tillbaka, att du börjar känna dig levande, att du känner dig fräsch!

    Kanske vi, dina beundrare, får se en bild på den rakade? *L* Låt inte denna syn vara bara för de lyckliga få. Vill se! Mums!

     
  • At 11:43 fm, Anonymous Anonym said…

    Började sakna dig. Härligt att du är tillbaka. Hade gärna oxå fått se en bild på den sköna musen.

     

Skicka en kommentar

<< Home