Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, februari 15, 2006

Hade....

...en härlig kåt stund idag efter förra inlägget. Det rann ordentligt från mig medan jag knullade mig skönt med dildon. Det är rätt nära att det blir en dubbeldildo som jag införskaffar. Har sett ett par som verkar sköna.

Usch vad jag går omkring med kåta tankar nu. Var på gymet idag och fantiserade om flera stycken där. Sedan i bastun var det en snygg, sexig lite äldre kvinna som faktiskt liksom jag var helt rakad mellan benen. Hade gärna vispat med tungan i hennes sköte.

Nu måste jag onanera igen....


4 Comments:

  • At 10:04 em, Anonymous Anonym said…

    Visa mig mina drömmars rakade! Visa mig mina drömmars backdoor!
    Visa mig mina drömmars bröst!

    Då ska jag njuta med min leksak på min fröjdepinne!

     
  • At 11:44 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej hopp...

    Otroligt upphetsande story...är oxå i resturangbranchen som bartender..frågan är om vi arbetar på samma arbete *ler*...helt otroligt att någon tjej som du har sådan sex behov...nästan samma som jag fast jag har nog lite mer..

    maila gärna på james_chapell@hotmail.com

    Puss nyp stjärten

     
  • At 8:18 fm, Anonymous Anonym said…

    Kikade in och läst lite i din blogg... trevligt... mysigt... hetsande...

     
  • At 12:38 em, Anonymous Anonym said…

    Sexigt och utlämnade...Återkommer!

     

Skicka en kommentar

<< Home