Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, januari 31, 2006

Har bokat....

...träff med min väninna, hon med buttpluggen i nattduksbordslådan, på fredag. Vi ska vara hemma hos henne och han en lång skön hemmakväll och se videofilmer. Hon vet ju inte om att jag sett hennes buttplugg.

Det pirrar rejält mellan benen när jag tänker på henne och pluggen.

4 Comments:

  • At 5:05 em, Anonymous Anonym said…

    Hej Lina.Strul med IX, du försvann idag.Läste hela din blogg,blev så kåt att jag var tvungen att runka av mig *L* KOmmer att läsa den flre gånger!

     
  • At 10:15 fm, Anonymous Anonym said…

    mmm det låter inte fel det.. tänk att du lägger henne på sängen och börjar smeka henne.. du säger åt henne att blunda och när hon gör det börjar du massera hennes rövhål och sakta tänjer på hålet.. samtidigt som du öppnar hennes låda och tar fran hennes buttplug...
    du trycker sakta in den och du hör hur hon stönar... sen så börjar du slicka hennes fitta i en 69:a så hon oxå kan slicka din rakade våta mus........

     
  • At 7:19 em, Anonymous Anonym said…

    Hyr någon skön film, typ Bound, där är det lite sköna scener två tjejer emellan (utan att vara porr). Då kan du ju utmana henne lite sen och se var hon står... ;)

     
  • At 4:49 fm, Anonymous Anonym said…

    varfor inte:)

     

Skicka en kommentar

<< Home