Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, januari 29, 2006

Vad avslappnad....

...jag varit idag. Det var så skönt igår och killarna hade så mycket att ge mig. Jag fick allt jag ville ha och lite till. Jag öppnade dörren helt naken när de ringde på igår. Man har ju titthål så man vet vem som ringer på...*L*

Ikväll blir det en lugn, skön onani och sedan godnatt.

2 Comments:

  • At 7:35 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej finns du på riktigt???
    Om du finns måste du vara Guds gåva till männen i ditt liv eller kanske männen som är Guds gåva till dig?????

     
  • At 9:41 em, Anonymous Anonym said…

    Detta är ju inte på riktigt!! Förstår ni inte det killar *haha*

     

Skicka en kommentar

<< Home