Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, februari 06, 2006

har bokat...


...ny dejt med mina två killar på lördag. Ska bli härligt. Men hoppas att jag kan ragga upp någon ennattare i veckan ändå. Är inne i en kåt period nu. Tänker alltid på sex.

Har testat hushållsrullehållaren i mig alldeles nyss. Den ar helt OK men föredrar någon av mina sexleksaker. Ska fortsätta onanera nu. Sitter med öppet sköte. Särande....

Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 9:31 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm, nu vet jag vad du använder. Nu väntar jag bara på att få se den "in action". Gud så gôtt det skulle vara!

    Vill se din savande blöta drypande fuktiga fitta, vill se din trånga kramandes stjärt sluka en plugg bakifrån.

    Sådärja, nu var man stel och styv igen! Tur att man köpt sig en egen liten sak för ensamma nätter...

     
  • At 6:01 fm, Anonymous Anonym said…

    Härlig blogg... *L*

     

Skicka en kommentar

<< Home