Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, februari 25, 2006

Nyss hemkommen....

...från en mysig one-nighter. Var ute och festde med några kompisar igår och hamnade hemma hos en kille i natt. Pär hette han.

Det var underbart skönt att ha sex igen. Jag har verkligen längtat. Tror Pär var helt utpumpad när jag promenerade hem nu på morgonen. Men han var ståndaktig och skön. Han fick prova att ta mig i stjärten också. Var hemskt sugen på att känna lite därbak också.

Vi bytte telefonnummer men jag kommer inte att ringa i alla fall. Nu ska jag sova....


2 Comments:

  • At 9:26 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag vill heta Pär.


    Jag vill ha ditt nummer.


    Jag vill knulla dig.


    Jag vill knulla dig i stjärten.


    Jag vill aldrig lämna himlen.

     
  • At 12:58 em, Anonymous Anonym said…

    Hej...har du några trosor med inbyggd dildo...prsent till en kvinna jag gillar

     

Skicka en kommentar

<< Home