Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, februari 21, 2006

Sådärja....

...nu börjar man återvända till det glada livet igen. I kväll ska jag ha en mysig fin urringning när jag jobbar. Hoppas många tittar ned i den.

Har varit ute och gått en promenad i det vackra vädret. Härlig dag! Nu har jag ett par timmar över. Känns som om det blir att sära lite på benen nu....


2 Comments:

  • At 3:45 em, Anonymous Anonym said…

    Du skriver väldigt rakt på sak...svårt att inte bli sugen när man läser...

     
  • At 11:05 em, Anonymous Anonym said…

    du skriver helt underbart... vart jobbar du?

     

Skicka en kommentar

<< Home