Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, mars 06, 2006

Det blev lite...

...elektriskt igår när jag träffade min väninna. Det blev rätt sent och vi hamnade framför "Sex Inspectors". I slutet pratade de om olika leksaker och jag frågade lite försynt om hon hade några leksaker. Hon skruvade lite på sig och sade att det kanske hon hade. Jag beslöt att berätta om min dildo som jag har, den man kan sitta på. Hon sade att den lät spännande. Däremot sade hon inget om sin egen lilla leksak som jag vet att hon har...

Gav henne en lång kram innan vi skildes.

Sedan begagnade jag mig av min dildo och tänkte snuskiga tankar om min väninna.