Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, mars 13, 2006

Har just....

...kommit hem från gymet. Har tränat lite i eftermiddag. Två äldre män kikade på mig rätt mycket medan jag tränade. Jag var rätt noga med att stretcha och visa så mycket som möjligt av mig själv för dem utan att verka medveten om det. Tycker om att småretas lite.

Hoppas de går hem, tänker på mig och runkar.
Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 4:30 em, Anonymous Anonym said…

    Hej, hittade din blogg idag. Supersexig! Du vilken sugproppsdildo är det du använder? Jag tänkte överraska min fru med en sådan...
    Onanera på bara!

     
  • At 5:35 em, Anonymous Anonym said…

    Varför skaffar du inte en msn och en webcam? :) Tror du skulle älska att visa dig för folk :D

     

Skicka en kommentar

<< Home