Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, mars 08, 2006

Mmmm....

...vad tänd jag blir när jag läser vad ni kommenterar om min blogg. Det pirrar alltid till mellan mina ben och jag får alltid lust att smeka mig.

Har redan särat benen nu och gnider mig utanpå trosan. Den åker nog av snart. Ska snart rida min dildo tror jag och tänka på någon skön kuk.

Ikväll blir det definitivt inga trosor på jobbet....
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 10:43 em, Anonymous Anonym said…

    Hej Lina, karl här igen!

    Har precis kommit hem ifrån en polare och så läser man detta, ribba på några sekunder bara! Eftersom jag är omskuren så är ollonet minst sagt stort, önskar du kunde vara här och glida ner på min fasta, stora och varma kuk istället för din dildo...20 cm riktig kuk skulle nog kännnas bättre, eller vad tror du ?

    Sitter här i bara mina calven Klein och blundar, framför mig ser jag dig på alla fyra på en säng, du svankar, visar hur nyrakad och len din våta fitta ser ut, det rinner redan fittsaft längs dina lår och du stönar tyst för dig själv, jag sätter mig på knä framför dig och sträcker mig fram och lapar med stora drag längs dina våta mutta!

    När du inser vilken behandling du är på väg att få så reser sig håret på din hud och gåshuden börjar visa sig, och i samma sekund som jag gnider in mitt pekfinger med saliv och sakta, olidligt sakta glider in i din rumpa så kommer du med ett våldsamt stön och gnyende..

    Vill spruta på dig, eller varför inte i dig istället för på min mage...

    /Karl

     

Skicka en kommentar

<< Home