Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

torsdag, mars 09, 2006

Nu är det bara....

...ett par dagar kvar till min sköna trekant. Gud vad jag längtar! Det riktigt pirrar mellan benen när jag tänker på hur de ringer på min dörr och jag öppnar...naken!

Sedan poserar jag lite inför dem...och ser hur de blir styva och runkar inför mig.

Sedan kör vi igång....
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 10:05 em, Anonymous Anonym said…

    jag har just suttit å läst i din blogg:) kan väll va ärlig å säga att ja ett ögon-blick... gillar du sperma??har en hel del på min mage just nu!!;) finns du verkligen?? du bara verkar så gött kåt,tack för en trevlig läsning nu ska det torkas lite:)mvh Johan.

     

Skicka en kommentar

<< Home