Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, mars 26, 2006

Ja hur gick det....

...egentligen i onsdags? Ja inte blev det någon skön härlig tjejsex i alla fall. Tyvärr inte. Däremot pratade vi lite killar och sköna upplevelser. Vi pratade också lite om att ha sexupplevelser med tjejer och jag berättade ju att jag provat på det. Hon var väldigt frågvis....

Sedan den där kvällen har jag jobbat väldigt mycket och inte haft så mycket tid för bloggandet tyvärr. Inget spännande har hänt heller. Nu har jag dock bestämt mig för att ha en lång skön naken dag framför datorn. Har faktiskt tänkt tanken på att leka med gurkan jag har i kylen. Den passar nog fint i mitt sköte. Eller vad tror ni?



2 Comments:

  • At 10:19 em, Anonymous Anonym said…

    Jag tror du behöver mer än en gruka ^^

     
  • At 2:46 em, Anonymous Anonym said…

    Har just upptäckt din blogg. Gillar den oerhört. Vill gärna chatta med dig.
    Maila mig:
    fnoskig@spray.se

     

Skicka en kommentar

<< Home