Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, mars 29, 2006

Härligt!

Jag och några vänner ska åka till Åre till påsk. Jag ska vara ledig några dagar då. Det brukar vara ett härligt röj där till påsk. Många söta killar att ragga på också.

På tal om söta killar så var det en man i trettioårsåldern som raggade rätt hårt på mig igår på jobbet. Var inte så sugen dock så det blev nobben. Sedan när jag kom hem så ångrade jag mig bigtime och var tvungen att ta fram löskuken.

Hur var gurkan då som jag provade senast då? Den var skön. Hemskt skön. Uppfyllde mig härligt och jag fick en ganska högljudd orgasm.


1 Comments:

  • At 5:51 em, Anonymous Anonym said…

    Det låter helt underbart.. kan se det framför mig när du sitter och pullar din våta fitta med gurkan.. tills du kommer i en otroligt skön orgasm...

    du gör mig kåt av bara tanken att du satt där och pulla dig...

     

Skicka en kommentar

<< Home