Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

fredag, mars 31, 2006

Dax igen....

...för en skön trekant. Nästa lördag ska det bli av. Längtar redan. Det är så härligt att mysa med två sköna stånd.

Sitter här och har kåtat upp mig bra. Har genomfört min fredagsrakning mellan benen. Känns mycket slät och fin. Är hal mellan läpparna. Mmm... Är lite kuksugen.
Bloggtoppen.se

4 Comments:

  • At 11:00 fm, Anonymous Anonym said…

    Gud vad du gör mig tänd med din blogg....

     
  • At 2:17 em, Anonymous Anonym said…

    Jag har duschat nu. Efter att ha rakat pungen så fortsatte jag med att pyssla om mig själv lite. Tänkte på dig! Då kom jag, som vanligt, fort! Mmmm, härligt astt fantisera om att vara i din trånga sjärt och sedan få spruta spruta spruta över dina bröst...

     
  • At 8:35 em, Anonymous Anonym said…

    I så fall har Lina satt ut ett foto på sig på ett annat ställe. Det var där som jag fick adressen hit ifrån.

    Det fotot går inte av för hackor! Mmmm, de tuttarna är till för att sprutas på!

    Lina, visa oss!

     
  • At 10:17 em, Anonymous Anonym said…

    Det blev en lång dag på kontoret med alldeles för lite gjort. Det här är en helt sann beskrivning av vad jag gick igenom denna eftermiddag på kontoret. Som vanligt är det en lugn stämning, fyra killar plus en sekreterare på kontoret som alla i tysthet sköter sina sysslor på sina rum. Tystnaden avbryts av postleverans, snabbkonferens i köket, telefonsignaler och ett och annat snabbt besök hos varandra för ett behagligt avbrott eller konsultation.

    En alldeles för seriös stämning med ett fåtal individer i strama kostymer som tar varandra på alldeles för stort allvar.

    Jag sitter med ryggen mot dörren när jag använder min laptop och bestämmer mig strax efter lunch för att se vilka förströelser bloggtoppen kan erbjuda.

    "Mina innersta tankar" leder mig rätt - det bara måste finnas fler som kan sitta på överseriösa möten/arbetsplatser och fundera på vad både de andra - kvinnor och män tänker, hur de gör det, var deras sexuella gränser går.

    Det går snabbt att fastna i Dina innersta tankar... fantasierna skenar om alla de sexiga kvinnor som befolkar barerna i staden. Jag är obotligt erotiskt positivt laddad och ser mycket ofta en sensuell avklädd samvaro med kvinnan framför mig.

    Jag stannar upp och svävar iväg i tankarna om hur mycket mer spännande tillvaron skulle vara om fler vågade låta tankarna tala istället för det socialt accepterade förnuftet. För mitt inre passerar alla mina tidigare kvinnliga kollegor som jag i fantasin klätt av och studerat i erotiska sammanhang. Kostymbyxorna börjar spänna i grenen och jag måste oroligt vända mig om för att försäkra mig om att lugnet på kontoret består och att jag är "ensam". Jag flyttar min vänstra hand till mitt växande stånd samtidigt som värmen sprider sig i kroppen i takt med den växande känslan av hur otroligt fel dessa känslor är i den polerade kontorsmiljön. Det är en kåthet som sakta tar över och jag befinner mig omväxlande bredvid dig vid din dator, på andra sidan bardisken, vid restaurangbordet och slutligen även med dig på besök i vårt kontor.

    Mitt stånd växer sig sakta hårdare i takt med att jag rör mig bakåt i tiden i din tillvaro. Jag är omväxlande nära dina bröst, din stjärtskåra och ditt sköte med mina händer, mina läppar och min kuk. Jag känner mitt ollon genom det tunna kostymtyget, kuken har vuxit ur boxershortsens benlängd. Mitt blottlagda ollon ligger an mot låret och jag stryker och kramar min kuk genom tyget i mina byxor. Konturerna av kuken syns mot det kritstrecksrandiga och för varje gång du beskriver hur du flirtar och hetsar upp de aningslösa männen runt dig ökar jag takten när jag runkar kuken genom mina byxor.

    Det känns som det är din tur att njuta när du beskriver hur du själv närmar dig orgasm med dina fingrar, din dildo eller dina ”kompiskukar”. I din njutning stannar jag upp min runkande hand och deltar i din tillfredsställelse.

    Det är en lång utdragen stund ”nästan” tillsammans, min kuk har varit hård i mer än 45 minuter och jag har varit vid flera tillfällen varit nära att runka mig själv till utlösning i mina kostymbyxor. Min blick lämnar för en kort stund skärmen och jag försäkrar mig än en gång om att jag är ensam. Jag kan omöjligen ta ut min kuk ur byxorna och runka den. Jag känner hur varm den är, jag vet hur mjukt ollonet är mot min hand och jag vill röra det över dina bröst, dina våta läppar och rakade sköte.

    Min andhämtning börjar bli tung och jag vet att jag måste avsluta detta för att kunna fungera normalt igen. Jag vill så gärna förflytta mig till din hotellbar – jag vill att du ska se hur du hetsat upp mig och jag vill tala om för dig hur kåt jag blivit. Jag vet att du vet – att jag sitter här med ståkuk och illa dold kåthet och beundran. Du vet inte - att jag fantiserat om möjligheten att du inte har trosor under den där kjolen.

    Jag måste röra mig vidare från mitt rum – fortfarande sitter alla stilla på sina rum och jag smiter snabbt – men inte för snabbt – genom den tomma receptionen mot toaletten. Jag måste lossa på skärpet, öppna byxorna helt och hasa ner byxor och boxershorts för att släppa ut min kuk. Jag tar inte i den direkt, ollonet är rött av all beröring och friktionen mot tyget. När jag tar ett hårt grepp runt skaftet och drar huden bakåt växer ollonet en aning mer och får en lätt blålila ton. Det är en skön befrielse att äntligen kunna runka kuken ordentligt med ett stadigt grepp. Med ena handen drar jag huden så långt bak det går och med andra handen kramar jag och smeker mitt ollon i mjuka skruvande rörelser. Jag är väldigt nära att spruta och inom loppet av några få sekunder har jag smekt din kropp, slickat ditt sköte och anus, tryckt min nakna kropp nära din, trängt in i dig, hunnit knulla dig både långsamt och hårt…

    Jag känner hur det börjar krypa i området mellan pungen och anus och kuken hårdnar det där lilla sista – jag kramar hårdare och när jag drar bägge händerna bakåt i en samtidig rörelse sprutar jag ut på golvet – en gång – två gånger och en tredje gång – sen avtar rycken och det stöter sakta ut sperma och jag känner att jag måste sätt mig ner. Jag sjunker ner på toalettstolen med ena handen fortfarande hårt knuten kring kuken. Sperma rinner ner på min hand och jag sitter helt stilla och tittar mot dörren framför mig.

    Du bara ler bakom bardisken när du förstått att – den där killen kan du få om du är intresserad - om han nu bara presenterar sina idéer om den fortsatta kvällen på ett bra sätt.

    Du undrar om han skulle agera snabbare eller annorlunda om han visste att du var helt nyrakad och saknade trosor under kjolen och att du ofta fantiserar om sex med gästerna på hotellet…

     

Skicka en kommentar

<< Home