Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

fredag, maj 19, 2006

Har varit på....

...stan en sväng i vårkylan. Kände dock lite värme och hopp om sommar. Hann med att träna också. Skönt att hålla sig i form. Är hemma nu. Nyduschad och dricker en päroncider med is i. Blir nog lite onani nu med. Härligt.

Har en riktig kåtdag.
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 4:29 em, Anonymous Anonym said…

    Hittade dig på ix o har nu runkat min stenhårda kuk så jävla skönt samtidigt som jag läst din härligt porriga blogg o tittat på din bild på ix!

    Jävligt skönt att spruta o tänka på dina bröst o din rakade fitta!

    Kyss !!

     

Skicka en kommentar

<< Home