Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

torsdag, maj 18, 2006

Inte bloggat på länge....

...nu. Ber om ursäkt. Hoppas någon fortfarande läser detta....

Det blev inget slickande i lördags heller tyvärr. Men - och det var spännande - vi kysstes lite. Hon blev lite full och vi provade att kyssas. Gud vad kåt jag blev av det! Ville bara ha mer. Det bultade mellan benen när vi kysstes. Kyssen fick mig att tro på att kaaanske så kan jag få henne.

Fixade ett ragg på jobbet i tisdags. Fick vad jag ville. Ett bra knull men det var inte mer. Han var inte så ståndaktig. Men jag tror att han njöt ordentligt för han stönade på bra....*L*

Nu ska jag klä av mig och smeka mig lite. Blev lite bloggkåt.


2 Comments:

  • At 8:10 fm, Anonymous Anonym said…

    Härlig Blogg, hur gammal är du? gillar du telesex?Tänder du på äldre män?Vill du träffas på ett hotell och ha analsex?, jag är 35 ohar 18 cm ådrig kuk med stort saftigt ollon. Först ska jag knulla din fitta, sen din rumpa o sen ska jag spruta dig i ansiktet.

    MVH Zwang

     
  • At 8:11 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej, vill du adda mig?
    matsgp23@hotmail.com
    är en kåt 49 årig man i norra uppland

     

Skicka en kommentar

<< Home