Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, maj 07, 2006

Solar....

...idag ute på gräsmattan. Det är ett underbart väder. Fast nu har jag solpaus och äter vattenmelon. Hade en härlig eftermiddag och kväll igår. Killarna gick hem strax innan tolv. Blev tagen överallt. Sexigast igår var nog nog när jag stod på alla fyra i soffan med en i mig bakifrån och den andre i min mun. Han sprutade härligt när jag sög honom då.

Det bor en man i 60-årsåldern i ett av grannhusen och han småspanar på mig hela tiden när jag solar. Jag försöker ligga så han ser mellan mina bröst. Sedan svankar jag gärna med stjärten åt hans håll när jag lägger till filten. Jag blir rätt kåt av att veta att han kikar. Undrar om han runkar.....*L*
Bloggtoppen.se