Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, januari 07, 2009

Hade en skön dröm...

...nu på morgonsidan och vaknade rätt fuktig. Drömde att jag låg och solade en skön sommardag och att det var någon som i smyg såg på.... Precis som min granne brukar göra faktiskt. Jag tror han gör det i alla fall.

Nu har jag i alla fall placerat mig framför datorn. Ska ha en lång skön onaniförmiddag.....
Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 10:07 em, Anonymous Anonym said…

    Hoppas du hade det skönt där, det har då jag nu när jag läser din härliga blogg ;)

    Skulle vara härligt att prata nångång ;) Skriv fler upphetsande inlägg, kyss

     
  • At 10:28 em, Blogger Emmaandersson said…

    emmaandersson90@live.se

     
  • At 9:10 fm, Anonymous Anonym said…

    vilken underbar dröm se ngn ute i naturen framförallt lekande, jag älskar tite bus utomhus diskret hmm
    Mvh Solnakillen armcykling

     

Skicka en kommentar

<< Home