Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, juli 25, 2005

*Gäsp*

Vi hade bara öppet till ett igår så jag var hemma strax innan två. Skönt. Nu har jag bara en kväll kvar att jobba sedan är jag ledig i flera dagar. Härligt! Ska äta en lätt frukost nu och sedan iväg till gymet och träna lite med Emma. Trevligt!

Igår kväll satt ett par och hånglade vid ett bord rätt länge. När jag smygkikade lite såg jag hur hon hela tiden satt och masserade hans kuk utanpå byxorna. Fan vad kåt jag blev. Det pirrade i hela underlivet när jag såg hur hon smekte honom.

4 Comments:

  • At 2:18 em, Anonymous Anonym said…

    Synd man inte var med o såg:)

     
  • At 4:15 em, Anonymous Anonym said…

    kanske du skulle gjort samma sak med mej vad skönt det skulle varit

     
  • At 5:17 em, Anonymous Anonym said…

    Nästa gång du ser något liknande... Skriv ett meddelande på baksidan av kvittot när paret betalt notan... Skriv att du blev våt i trosan av att se henne smeka hans styva kuk... Att du skulle vilja träffa dem nån gång... Smaka på båda och låta dem båda smaka på dig...

    Ge dem ditt nummer eller adressen till den här bloggen. Sen går du i spänd förväntan och väntar på att de hör av sig. Om de gör det kanske du får en härlig upplevelse, i annat fall har du åtminstone fått en härlig fantasi att onanera till :-)

    Vad sägs?

     
  • At 10:05 em, Anonymous Anonym said…

    Detta kan drabba en fast man är över 40 eller närmare 50.

    Hasse på IX.

     

Skicka en kommentar

<< Home