Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, januari 24, 2006

Har smekt...

...skåran nu i en timme medan jag chattat lite. Älskar när jag blir så här våt som jag är nu. Sitta och småsmaka på saven medan man chattar. Ha gott om tid medan jag onanerar. Sitta med benen brett isär och chatta med en kåt, runkande man.

Ikväll blir det troslöst på jobbet. Härligt.

2 Comments:

  • At 5:02 em, Anonymous Anonym said…

    Var chattar du? Jag är gärna med någon gång...

     
  • At 1:51 fm, Anonymous Anonym said…

    mmm det låter ju inte dumt, härligt att höra hur du särar på dina ben.. och retar mannen till vanvetet.. hehe

    samtidigt som din fitta savar ner dina fingrar så du måste slicka av dom ibland.. mmmm

    så hur var det på jobbet sen då.. kunde du hålla fingrarna borta från din härliga fitta ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home