Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, maj 21, 2006

Heja Finland....!

Rätt låt vann. Skönt också att Sverige kvalade in till nästa års huvudtävling. Carola är stabil.

Nu över till mina innersta tankar. Har sovit till nu och just hamnat framför datorn. Ska ha en lite skön stund för mig själv nu. Har faktiskt drömt om min granne, han som tittar lite när jag solar ute på gården.

Vaknade med handen mellan benen.....
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 5:47 em, Anonymous Anonym said…

    hehe jasså du tänder lite på tanken att en äldre man står och runkar sin kuk när du visar upp dig lite mer än du borde ;) kanske ska låta din bikini trosa glida lite åt sidan nästa gång så han får sig en liten titt på din ljuva härliga fitta ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home