Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, januari 07, 2009

Skön stund....

...i förmiddags framför datorn. Chattade med några killar och någon gubbe och jag blev riktigt riktigt kåt. Smekte både här och där och stönade ut en riktigt underbar orgasm. Faktiskt den första i år.

Tror jag var 14 år när det var så långt mellan gångerna...

Nu åker rakhyveln fram....
Bloggtoppen.se

24 Comments:

  • At 12:25 em, Anonymous Anonym said…

    Skönt att du är bättre..Ser fram mot att få kåchatta med dig igen..Puss i ljumsken
    Geezer

     
  • At 9:47 em, Anonymous Anonym said…

    Hej!

    Lägg gärna till din blogg på www.lustbloggar.se, där bloggar om sex och lust listas.

    MVH
    Emilia,
    Lustbloggar.se

     
  • At 12:44 fm, Anonymous Anonym said…

    åhh sittar här och runkar till din blogg, så skööönt snart sprut. Kan man inte få kåtchatta med dig någon gång?

     
  • At 10:58 fm, Anonymous Anonym said…

    hmmmmm, blir väldigt sugen på din mos när man läser din blog… Vill smaka *ler*/nairrobi@hotmail.com

     
  • At 12:09 em, Anonymous Anonym said…

    Tjeena! fan va sugen man blir när man läser :) skulle gärna ta del av dig ;) kan väl lägga till nike90@live.se

     
  • At 6:38 em, Anonymous Sexdrömmen said…

    Hej! Sexdrömmen länkar till dig och kanske skriver jag något om dig då och då :). Länka gärna tillbaka. Mvh Sexdrömmen http://www.sexdrommen.blogg.se

     
  • At 1:28 fm, Blogger Fuckalicious said…

    Vi har startat vår första tävling i bloggen där vi letar efter de snyggaste brösten!
    Kanske är det du som har ju dessa?
    Bröst i alla former och storlekar är självklart välkommna;)

    Klicka in här http://fuckaliciouz.blogspot.com och läs reglerna!

    Slick och smek

     
  • At 10:50 em, Anonymous Anonym said…

    Fan vilken läcker kvinna du verkar vara. Kåt mest hela tiden. Min kuk svällde och blev riktigt stor när jag läste din blogg. Skulle vilja ha dig här nu. Sitter och runkar och det känns som att jag sprutar snart.

     
  • At 9:12 em, Anonymous Anonym said…

    Hej!

    Ett tips för att driva fler besökare till din blogg: http://bloggtrafik.net/

     
  • At 7:32 em, Anonymous Sara said…

    Tips på hur du får fler besökare: http://bloggtrafik.net/

     
  • At 12:20 fm, Anonymous Anonym said…

    Fan vad jag saknar inlägg från dig! kom tillbaka!

     
  • At 4:24 em, Anonymous Anonym said…

    Kan du inte adda min msn, blir riktigt sugen, camma ngn gång? (: <3

     
  • At 10:42 em, Anonymous Anonym said…

    Adda stora-moroten@hotmail.com
    kan visa mina saker och göra dig kåt ;)

     
  • At 7:05 em, Blogger silence said…

    man vill ju också få del av myset^^ kan man inte få din msn nånstanns ifrån?:)

     
  • At 2:07 em, Anonymous Lars-Gunnar said…

    Jag undrar om du övervägt att lägga upp bilder på dig själv, det skulle säkerligen kraftigt öka tillströmningen av besökare här.

     
  • At 9:21 em, Blogger Minky said…

    Det här gör mig kåtare än kåtast , tänker gå in och väcka min man med drypande fitta!

     
  • At 9:23 em, Blogger Minky said…

    Känner mig så jävligt kåt, av känslan du ger mig

     
  • At 3:10 fm, Anonymous Anonym said…

    skulle vilja ha en trevlig stund med dig adda mig ;) alle92@hotmail.com <3

     
  • At 10:45 em, Anonymous Anonym said…

    Vart har du tagit vägen hittade din blogg idag och inga uppdateringar på rvå och ett halvt år.. synd kan jag tycka..blev så härligt kåt att jag och min tjej började skicka nakenfoton till varandra där vi smeker varandra.. vill ha dig tillbaka..

     
  • At 10:00 fm, Anonymous Knullkontakt said…

    Hej hej!

    Söker du inte efter en knullkontakt? Säker på att du skulle passa in väl i vårt community för knullkontakter - http://www.knullkontakterna.se

    Hitta en knullkontakt nu!!!

     
  • At 12:28 fm, Blogger Lulu said…

    Alla har vi våra dalar. Men när man är på topp. Ja då är man verkligen på topp ;D :D

     
  • At 6:41 em, Blogger Ständigtkåt said…

    JAg vill träffa dig :)

     
  • At 9:33 em, Anonymous Anonym said…

    ahh,jag smeker när jag läser detta och jag blir så jävla kåt! Hoppas att du njöt av det! Det låter så otroligt skönt. Jag smekte jätte mycket när jag var 11-14 år.

     
  • At 9:33 em, Anonymous Anonym said…

    ahh,jag smeker när jag läser detta och jag blir så jävla kåt! Hoppas att du njöt av det! Det låter så otroligt skönt. Jag smekte jätte mycket när jag var 11-14 år.

     

Skicka en kommentar

<< Home