Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, juli 25, 2005

Mmm...

Orgasmen har just ebbat ut efter en härlig, skön och kåt chatt med en runkande man. Idag rann det verkligen till mellan mina ben. Stönade högt här hemma när jag pullade mig till orgasm. Jag både tror och hoppas att han sprutade skönt medan vi chattade. Det gillar jag.

Nu blir det en lång skön dusch och sedan återigen på med kläderna för en ny arbetskväll.

Känner mig hemskt avslappnad nu.

6 Comments:

  • At 4:25 em, Anonymous Anonym said…

    du har så rätt:)
    /Mannen

     
  • At 3:33 em, Anonymous Anonym said…

    skulle vilja kåt chatta med dej så man fick runka dej själv till ett skönt sprut
    krille66

     
  • At 10:04 em, Anonymous Anonym said…

    Föredrar en kvinna för en egen hand.

     
  • At 11:06 fm, Anonymous Anonym said…

    Skulle gärna kåtchatta med dig ;-)

     
  • At 4:47 em, Anonymous rasmus said…

    jag chattar gärna med dig :)

     
  • At 8:44 em, Anonymous Anonym said…

    skulle verkligen vilja kåtchatta med dig så vi kuinde onanera tillsammans till en skön och genmensam orgasm

     

Skicka en kommentar

<< Home