Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, juli 27, 2005

Morgontur

Tog en lång joggingrunda i morse när jag vaknade. Bra löparväder med mulet men inget regn. Innan jag duschade så tog jag och tog hand om mig själv lite. Surfade runt på nätet med handen mellan benen. Porr är upphetsande! Nåväl. När jag satt där och pullade så ringde mamma. Hon pratade ett litet tag så medan vi pratade i telefon stängde jag av ljudet på datorn och såg på porrfilmer. Hon skulle bara veta vad jag gjorde....*L*

Tyckte det var extra upphetsande...

5 Comments:

  • At 11:35 fm, Anonymous Anonym said…

    det skulle man sett...

     
  • At 11:48 fm, Anonymous Anonym said…

    Mulet här också, men solen har just tittat fram så jag ska nog ut och ta min löparrunda snart. Förhoppningsvis är spåret inte fyllt så lerigt. Mitt ex brukade retas med mig när jag pratade i telefon och suga av mig... svårt att koncentrera sig på samtalet när man njuter samtidigt.

     
  • At 12:44 em, Blogger Lina said…

    Om jag någonsin skaffar pojkvän ska jag givetvis prova det....Tack för inspirationen.

     
  • At 9:46 em, Anonymous Anonym said…

    Du är inte lite fräck. *S*

     
  • At 1:49 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag e så jävla kåt just nu!:-D

     

Skicka en kommentar

<< Home