Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

fredag, augusti 19, 2005

Klar!

Sådärja. Då har hyveln just gjort sitt. Sitter här helt kal och ren. Härligt. Leker lite med fingret mellan läpparna. Längtar till utgången ikväll. Hoppas jag hittar någon som får besöka min rakade mus.

Som det ser ut blir det heldagsträff med Anders och Stefan nästa söndag.....

4 Comments:

  • At 12:45 em, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att du får musen behandlad med en skön aftershave spermalotion. Jag tycker att det är oerhört tändande att låta kuken växa sig stark igen genom att gnida den mot en såsig fitta..
    puss emellan...

     
  • At 3:39 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm, hoppas din glatta mus får kuk ikväll! När jag runkar ikväll ska jag tänka på dig, hur du raggar upp en okänd kille, runkar honom i taxin till hans lägenhet och blir knullad gång på gång i hans säng. Hur du vinglar hem med ömmande men tillfredställd fitta mellan benen, hur du gränslar stolen framför datorn och skriver hur skönt du haft det för mig.
    Mmmm, lycka till!

     
  • At 12:47 em, Anonymous Anonym said…

    Hej Lina.
    Jag läser alltid din blogg och blir alltid lika härligt kåt av dina ord.
    Nu sitter jag naken och kan inte låta bli att tänka på din mjuka, rakade mus. Hur skön den skulle vara, först mot mina ivriga fingrar, sedan mot min mun - länge, länge - och till sist mot min hårda kuk...
    Underbart att runka med dig i tankarna. Tack, Lina!

     
  • At 1:27 em, Anonymous Anonym said…

    Finns det något härligare än att slicka en våt nyrakad mus... Älskar det, slicka länge, intensivt och mjukt.. Blev väldigt hungrig på det när jag läste vad du pysslat med...Mums

     

Skicka en kommentar

<< Home